Den eneste måde, du kan gøre brug af fortrydelsesretten på, er ved at kontakte vores kundeservice-team.
De første 14 dage efter købet af et premiumabonnement kan du gøre brug af fortrydelsesretten og få refunderet pengene for dit abonnement. Efter disse 14 dage kan vi ikke længere give dig pengene tilbage.
Hvis du blot sletter din konto eller opsiger dit abonnement inden for de første 14 dage af dit abonnement, betyder dette ikke, at du automatisk gør brug af fortrydelsesretten, og du vil derfor ikke modtage en refundering af dine penge.
Hvis du skriver en e-mail til os, så husk venligst at skrive tydeligt, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, eller at du ønsker at få pengene tilbage for dit abonnement.
Vores kundeservice-team vil derefter vende tilbage til dig hurtigst muligt.
For mere information refererer vi til vores Almindelige Forretningsbetingelser.
Hvis du har købt dit abonnement via Apple App Store eller Google Play, bedes du kontakte dem angående en refundering.