Hvis du har problemer med at logge ind på din konto eller hvis du fx får fejlmeldingen "siden kan ikke vises", er der her nogle tips til, hvordan du kan løse dette:
- Tjek at du tastet din e-mailadresse og din adgangskode rigtigt ind, og at Capslock ikke er slået til. Hvis dette ikke virker, kan du bede om en ny adgangskode. Se en vejledning til dette her: Jeg har glemt min adgangskode – hvad gør jeg?
- Det kan være, at der er en tastefejl i din e-mailadresse, som gør, at du ikke kan logge ind (fx hvis du har tastet gamil.com i stedet for gmail.com). Tjek om du har modtaget en bekræftelsesmail fra os, efter du oprettede din profil. Hvis ikke, så kontakt venligst vores kundeservice, og så skal de nok hjælpe dig videre. Fortæl dem venligst hvilken e-mailadresse du har forsøgt at anvende.
- Prøv en anden browser - dette kan også give dig en bedre oplevelse af vores side. Vi anbefaler Mozilla Firefox eller Google Chrome fremfor fx Internet Explorer. Se følgende artikel for mere info: Hvilke browsere fungerer bedst med vores side?
- Slet cache og cookies i din browser. Klik her for mere information omkring dette: Cookies og cache - hvordan sletter jeg disse?
Hvis intet af det ovenstående virker, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.