Hvorfor er min betaling ikke gået igennem?

Der kan være flere forskellige årsager til, at din betaling ikke er gået igennem.

Hvis der kommer en fejlmeddelelse, er der et par få ting, som du kan gøre:

  • Sørg for at dit kort er en af følgende: Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express eller Maestro. Vi understøtter kun disse korttyper. 
  • Dobbeltjek at du har tastet dine kontrolcifre korrekt ind. Sikkerhedskoden/kontrolcifrene findes normalt bag på dit kort og består af tre cifre. På American Express er det dog fire cifre, som findes på forsiden af kortet. 
  • Tjek at dit kort stadigvæk er gyldigt og at din bank har godkendt og autoriseret betalingen. Det sker fra tid til anden, at en bank eller kortudbyder automatisk blokerer overførslen. For yderligere informationer bedes du kontakte din bank eller kortudbyder. 

Oplever du stadig problemer med at gennemføre dit køb, skal du endelig kontakte vores kundeservice. 

Af sikkerhedsmæssige årsager vil vi bede dig om ikke at oplyse dine betalingsinformationer til os, da vi ikke kan gennemføre betalingen for dig.