Vores kundeservice er tilgængelig mandag til fredag fra kl 9 til 18, og de gør deres bedste for at besvare henvendelser så hurtigt som muligt. Hvis du har brug for hjælp, er du meget velkommen til at kontakte dem.
Du kan kontakte dem på følgende måder:
- Via vores kontaktformular, som findes her på vores hjælpecenter-side i bunden af hver artikel
- Via brev til følgende adresse:
Kundeservice Danmark
Spark Networks Services GmbH
Kohlfurter Straße 41/43
10999 Berlin
Tyskland
Kære kunde, for at sikre at du får et hurtigt svar, vil vi stærkt anbefale at du først kontakter os via vores kontaktform. Hvis du kontakter os via normal post bedes du være opmærksom på at der kan være en forsinkelse i vores besvarelsestid.
Her er en lille guide til, hvordan du kan hjælpe vores kundeservice til at kunne bearbejde din henvendelse hurtigt og effektivt:
- Når du sender en henvendelse, så gør dette fra den e-mailadresse, du har oprettet din profil med på siden.
- Alternativt kan du også sende din sikkerhedskode, som du finder inde på din profil på hjemmesiden under Min konto via menuen.
- Vælg det emne der passer til din henvendelse, da vi på denne måde hurtigere kan identificere, hvad din henvendelse drejer sig om.
- Tilføj så mange relevante oplysninger i din første henvendelse som muligt, så vi har alt vi skal bruge i første omgang for at kunne besvare din henvendelse.
- Drejer det sig om et teknisk problem, bedes du tilføje et screenshot af fejlen og oplyse, hvilken fejlmeddelelse du ser samt hvilke handlinger du foretog dig på siden inden fejlen opstod.